Pages

Friday, March 5, 2010

:: WHITE & BLUE PARTY ::

aku kan akan menjadi tuan rumah untuk majlis ex-STARian gathering this coming april. Asalnya ada kawan aku sorang ni dok mintak idea kat kitaorg nak buat gathering somewhere out of KL/Klang la, nak stay 2d1n kat PD ker, kat bagan lalang ker... macam2 response budak2 ni bagi, tapi tak de kata putus.... then aku suggest kita buat majlis 1 hari ajer la, since klu nak stay2 ni mesti pakai duit banyak punya kan.. So diaorg pun, suggest la macam2 tempat, but still tak de kata putus. Last2 aku offer diri sebagai tuan rumah la senang..

so kata putus telah dicapai, we choose this coming april utk bat gathering. So nak bg mudah semua orang, aku volunteer utk sediakan semuanya, dari makanan sampai la aktiviti2. yang lain tinggal datang makan ajer. Aku dapat sokongan en suami sepenuhnya, malah dia yg terlebih xcited utk buat benda2 ni semua.

So untuk memastikan semua nya berjalan lancar dan terbaik, (insyallah), aku pun dok google2 la sana sini. aku macam teringin nak buat majlis yg de color tema ni. tp aku x ckp pun lagi kat budak2 ni. rasa mcm hover pulak. Tapi aku rasa color yg aku pilih ni x de la menyusahkan diaorg kot. i choose WHITE & BLUE theme.. konon nya nak mendapatkan aura anak lelaki... bukan, bukan aku da tau jantina anak aku, tp sajer la... mana tau aura tu dtg kan... heheheheh... buka susah pun, diaorg leh dtg pakai t-shirt putih, jeans biru da ikut tema da kan?



klu la meja aku nanti boleh buat mcm ni kan best? (berangan lebih). x de makna la nak buat gini, nyusah hidup aku ajer... hahahahahha, da tentu2 aku sediakan mangkuk, pinggan polistrine ajer senang... hahahahah..
somemore, cuaca kat negara kita x sesuai la nak buat gini. da tentu2 kipas akan terpasang, mcm mana belon ni nak stay dok diri diam2 atas meja tu, ada gak yg belon nya meletup nanti.


ni leh buh atas cupcake, saper lak nak buat cupcake ni... hahahahaha. mcm superwomen, semua benda nak buat...

tapi bila tgk theme RED, WHITE, BLACK kat bawah ni mcm cun pulak....


ini entry berangan nama nya... tgk la nanti apa hasil nya... hahahahahah


1 comment:

Eliss said...

syok jugak berangan macam ni..hehehe.