Pages

Monday, March 8, 2010

:: SIKECIK YANG NAK JADI KAKAK ::



ni la muka budak yang bakal menjadi kakak pada bulan september nanti, insyallah. Muka pun da menunjukkan ciri2 kenakalan yang amat sangat. Oooo, budak ni sangat nakal, tp dalam masa yg sama ada la penghibur hati kami sekeluarga. Sangat murah dengan senyuman dan sengihan. Pantang nak buat jahat, mesti sengih dulu. Klu jatuh basikal pun, dia x nangis, dia pandang kita, sengih2.... tapi bab nak buat jahat, nak mensabotaj sangat teror... klu dia sengih2 tu ada lah benda dia nak buat tu.

umurnya da masuh 1 tahun 7 bulan, tapi dia masih belum boleh bercakap dengan lancar dan jelas. yang dia tau "ayah' ajer... tapi da boleh paham segala suruhan dan arahan. nak susu pun, tunjuk2 ajer. bila la ko nak pandai ckp ni dik????

sangat kuat mkn, dan sgt kuat minum susu. tp dia x minum susu dengan kerap, tp sekali minum 1 botol boleh habis, dalam masa 1-2 minit. sangat laju... hahahahahahah

sangat suka permainan2 yg xtreame, contohnya, duduk kat hujung2 sofa, main lambung2, main lompat2 atas katil, diterbalikkan (bapak nya terbalik kan dia, kepala bawah, kaki atas).

walaupun muka dia menujukkan ciri2 kenakalan melampau, tetapi dia jugak sangat penakut... pantang dengar bunyi guruh atau bunyi mercun atau bunyi bunga apa... hahahahahha, lintang pukang lari... hahahahahaha...







1 comment:

ibu_uwais_ameenah said...

sejibon perangai Ameenah!! sangat kental!!