Pages

Monday, March 8, 2010

:: DANIA ADA RAMBUT BARU ::

Dania ada rambut baru. Her 1st experience doing hair cut kat kedai.. hahahahahah, jenuh munjuk nya, berminggu2 aku pujuk, ajak potong rambut kat kedai, tp dia x mo, dia kata dia malu... Aduhaiiii...

then hari tu aku potong rambut alisya, rambut alisya x susah nak potong, sebab rambut dia lurus. Rambut dania yg aku x pandai nak potong, da la rambut dia byk ropol2, lepas tu lebat pulak tu. aku potong asyik senget ajer. Aku memang tak tahan tengok rambut dia. bila dia main, bila dia belajar, habis semua rambut dia kedepan. rimas aku.

So, last week, aku pujuk2 dia,  ajak potong kat kedai. aku kata nanti da potong rambut kita g beli bag ben-10, jam ben10... hahahahaha, dia sblm ni dok giler kan permainan ben-10 tu, tp tak aku layan. tu toys budak laki. tapi demi nak suruh dia memotong rambut, terpaksa gak la aku beli.

patutnya nak g potong rambut dulu, baru nak g tesco cari barang dapur. Tapi da tersampai ke tesco dulu, so maka nya beli groceries dulu la. Then bila nak bayar kat kaunter tu, nampak pulak ada kedai rambut kat situ, terus tanya, boleh tak potong rambut dania. so dia kata boleh, terus la aku suruh dia duduk atas kerusi tu. Dia dok diam ajer, kepala tunduk ajer, x angkat kepala lansung, sampai sudah... hahahahahah, nasib baik tak nangis... klu tak haru aku.

da rupa lelaki anak aku, x per la, janji aku tak rimas tgk rambut dia berserabai mcm tak bersikat.... ini la hasil nya...


ni basah ni, baru lepas mandi pagi... klu kering, ok sikit...




No comments: