Pages

Monday, March 8, 2010

:: PERASAAN MENJADI TUAN RUMAH ::

Seperti semua sedia maklum, aku akan menjadi host untuk majlis gathering bebudak sekolah aku. Korang tau tak peraaan orang nak menganjurkan ni? uishhhhh, sangat2 berdebar2. Agaknya mcm ni la klu orang tua nak menerima menatu kan.

At 1st aku sasar kan sebanyak 50 orang kwn2. Aku rasa tu paling tinggi la aku target, sebab aku takut budak2 ni tak nak joint la, malu la, malas la. Mula2 feed back x berapa sgt la, but from time to time, it show some progress. as at to date 37 orang da kata boleh/mungkin hadir.

oooooo.......... aku sangat terharu dgn kesudian kwn2 aku yg dok jauh2 utk turut serta... giler punya terharu la, mcm x percaya diaorg akan turun klang, datang rumah aku... seronok sangat, dan jugak terharu dan jugak takut.... takut diaorg x puas hati dgn layanan tuan rumah...

sangat stress memikirkan nya....








No comments: