Pages

Monday, February 8, 2010

:: KUMON'S BOOK ::

Buku2 KUMON yang aku beli kat MPHOnline tu da selamat sampai hari khamis... lama jugak proses dia. Compared dengan kedai2 kat blogspot ni, consider lambat jugak dia proses. Aku buat tempahan on friday, monday dia g proses kot, cari2 buku, then selasa, dia hantar kat courier. Hari rabu courier tu call aku, tanya location opis aku kat mana. Dia kata nak hantar. So aku tunggu2, tak sampai2, hari khamis baru dia hantar. So aku salah kan courier service tu la, lembap...

Mungkin sebab staf MPHOnline to working up to friday ajer, sebab tu dia proses order aku on monday kot. Tak pe la, lambat sikit, as long as semua buku yg aku nak ada.

Tak susah sebenarnya nak shopping kat MPHOnline tu, considering korang tau tajuk atau author buku yang korang nak cari. And some can get online discount lagi. Courier service pun tak la mahal sgt... Up to RM150.00 korang kena bayar RM7.00. Kalau setakat nak beli buku 1, baik tak payah... membazir RM7.00. baik korang g store dia terus. Ni klu nak beli byk2 la.. Rate utk oversea dgn sabah sarawak lain la... Then >RM150.00, postage free...

Gambar aku tak ambik... tapi seyessssss best giler buku tu... mak nya yang teruja... anak aku pun teruja, dia nak buat semua buku... apa2pun, dont let ur child buat tanpa pengawasan la.. klu tak rugi ajer... buat sama2, tunjuk mana yg patut... baru la berguna.... tapi da nama nya budak, tau2 dia nak start kat page yg tgh2... bila dia tgk mana yg dia suka dulu... sabo je la aku....

nanti aku ambik gambo


No comments: