Pages

Monday, February 8, 2010

:: ASTRO ARUNA DA TUTUP KER?

Dapat info dari SINI. Dia kata Astro Aruna da tutup... La iyer ker? aku tak tau pun, sebab aku bukan la pencinta cerita2 indon. Patut la aku terdengar mak aku ckp dgn DANIA hari tu, kata nya "cerita yg nenek suka tgk tu pun da kena potong". Aku tak ambik pot sgt, tp dlm hati aku ckp, "wei, aku bayar bil astro yer... tolong sikit, aku x de suruh potong mana2 chanel yer..." dalam hati ajer la... hehehehehehehehe

Ko da potong channel kan? ha, potong la harga pakej sekali... ni harga pakej makin naik, lepas tu channel g kurangkan.. byk cantik muka ko....







1 comment:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku layan AFC jer..jangan di potong AFC nyer sudah la..heheheh