Pages

Monday, December 28, 2009

:: LAST WEEK ACTIVITIES ::


Lama rasanya tak update blog. Well, actually ada gak bukak tnet kat rumah, tp blog hop ajer.. x boleh nak update blog. Sebab bila aku baru start nak tekan keyboard ajer, ada extra tgn dok tekan2 keyboard jugak.. sudahnya x berupdate blog aku.. tu belum satu lg mulut dok mekak2 mintak nak mian ABC kat komputer... sabo ajer la...

:: KHAMIS ::
hari khamis aku ambik cuti, sebab, laki aku ambik cuti.. DUlu2  bos aku mushkil gak, dia selalu tanya aku, knp aku suka cuti hari pelik2, mcm hari rabu ke, hari selasa ke.. BIla satu hari dia dapat borak2 dgn laki aku, baru dia tau yg off day laki aku ni jatuh hari pelik2, sebab tu la aku terpaksa ambik cuti hari pelik2... hehehehe. So hari khamis tu aku ambik la cuti, nak jln2 anak beranak. Dalam pkl 12, kuar rumah, g lunch dulu, lepas tu terus g AEON BT ajer, dekat, laki aku malas nak g jauh2, aku pun malas nak g jauh2, buat sakit hati aku ajer klu x dpt beli.. SO planning nya adalah mencari baju belasahan DANIA yang semuanya da singkat2 belaka. Even baju dia semua ALISYA da boleh pakai. Hujung tahun ni laki aku dapat duit terpijak sikit, so meh le kita bg kat anak2. So shopping baju budak2 kat PADINI CONCEPTS, dapat la t-shirt dania dalam 7-8 helai mcm tu, alisya nya beli2-3 helai ajer, sajer la, sian lak walaupun dia x tau apa2 pun. btw, t-shirt kat MIKI murah2, RM9 sehelai... seluar budak kat padini pun murah RM19.90 sehelai.. boleh la buat belasahan kan.. lepas tu balik rumah mak mertua aku. Sampai rumah mak mertua, mak mertua ajak g TESCO pulak... so off we went to TESCO pulak.. shopping brg2 dapur. Lepas maghrib, balik rumah.

:: JUMAAT ::
keluar rumah after sembahyang jumaat. g SACC Mall sajer je.. ada jualan brg2 bonia, sembonia, carlo rino dan adik beradiknya la... murah gilerrrrrrr, tapi aku x ambik apa2 pun... x teringin. Terus SMS kwn aku... dia dtg immediately.. heheheeh... boring, keluar SACC, bwk budak2 g taman mainan.. seronok ALISYA dapat main buai. Sampai rumah sblm maghrib.

:: SABTU ::
Laki aku kerja pagi, so we alls duduk rumah ajer.. ptg aku bwk budak2 balik rumah mertua. Laki aku buat BBQ utk adik beradik... Pjg2kan rezeki hujung tahun. We alls tido sana.

:: AHAD ::
laki aku kerja, mertua aku g hantar adik ipar aku g UiTM Kuala pilah, klu laki aku dpt cuti, kitaorg la yg hantar, leh sambung jln2, tp since laki aku x dpt cuti so abg ipar aku la yg hantar.. then aku kemas2 brg, balik rumah balik.. lepak2 ajer sementara tunggu laki aku balik ptg...









No comments: