Pages

Wednesday, December 23, 2009

:: KHEMAH & AKSI SI KECIL ::

Ni la khemah yang aku ckp kan smlm,

besar gak, muat la budak berdua tu masuk

klu nakal2, tido kat luar dlm khemah ni
RM39.90 klu x silap

lepas tu main masak2
terkangkang2 budak kecik ni dudok

main berdua ajer
tp pinggan mangkuk punya la byk


time baik, baik la, kang bila da gaduh, pening aku







5 comments:

as a.k.a axa87 said...

Dayah.. semalam tak sempat gi IKEA. Mcm tak larat la pulak lepas ofis nak ke sana. Maklum la dah berat ni.. tak apa.. weekend ada. Amboi suka la bebudak tu yer ada khemah. Leh jugak bawak kalau gi piknik kat mana2 tuh...

Mazrina said...

anak2 ko gaduh gak yek?... ingatkan anak2 aku jer jadik geng gaduh.. yerla, anak ko sulong tu, jarak gak kan dari adik dia....

e.l.i.s.s.m.i.e said...

syoknya laa budak berdua ni main.best bila dah besar ni kan.lmbatnya nuha besar sket, nak bagi adik buat main.hahahaha

Dania's mummy said...

as: x per, as keje dkt2 sana ajer, anytime blh pergi. lg pun aja ber tumble tots kat sana

mazrina: ko giler x gaduh... x gaduh x best la... x kuar suara nyaring aku nanti

e.l.i.s: ko kena menikmati saat2 nuha kecik ni. sok da besar jgn lak ko ckp "eee, klu x besar2 kan bagus, x de gaduh2"

Mrs Taj said...

canteq set meja tu...iskk..