Pages

Friday, November 6, 2009

:: YEAH! ITS FRIDAY ::


Semua org suka friday kan, sebab esok start weekend. Aku pun macam suka gak lah (MACAM) sebab leh spent time dengan budak2 kan. But lately ni macam tak suka pulak, sebab kena dok rumah kan. Nasib baik ada budak2 yang menghiburkan. Hahahahaha, aku kan macam malas sikit nak jaga anak (ketawa setan), sebab tu anak demam pun hantar kat babysitter. Jarang2 aku ambik cuti hanya untuk melepak dengan anak2 kat rumah. Tak kosa ai tau. Nanti kena masak2.... Hahahahahah, hine sungguh statement. Kalau cuti sebab bercuti2 malaysia, tak per, ai rela.

So skrg ni aku sibuk mencari idea apa nak buat dengan anak2 aku. Da ada idea da apa nak buat, tp bahan2 lak tak ada. Aku nak main watercolor la dengan anak aku, tp water color pulak tak ada. Nak kuar malas pulak.

Aku masih berjauh hati lagi, tapi tak per, no big deal. Mari kita menghiburkan hati dengan teletah anak2.

Esok aku nak bg chance DANIA main camera la. tengok, dia boleh capture gambar yang cantik2 tak.

ALISYA, sekarang tengah training kayuh basikal. Da gerak da basikal tu. Kaki dia da sampai bawah da, tp dia tak pandai nak pusing kan kaki dia tu (kayuh). so dia gerak sikit2 ajer. Dia da pandai panjat naik sendiri basikal. Nanti aku capture gambar, mcm mana dia naik basikal tu. Dia panjat kat sebelah belakang dulu, tempang passenger tu, lepas tu slow2 dia panjat tmpt duduk. Cute sangat.









No comments: