Pages

Wednesday, November 11, 2009

:: MACLAREN RECALLS ::

Sebelum tu, nak komen sikit pasal entry sedih sebelum ni. Huahuahauhaua. Aku terharu okay *sob*sob* (lap air mata) sebab ramai rupanya (tipu, tak de la ramai sgt, tp cukup membuatkan aku terharu), yang sayang (sayang ker? ada perkataan lain tak?) kat aku. Hahahahaha, mak terharu nyah... Korang nak tau ker? masalah keluarga la korang, segan aku nak cerita kat sini. Lagi pun aku takut banjir shah alam ni nanti. Contact lens aku siap hilang sebelah hari tu tau. Insyallah lepas ni, tak mo buat entry sedih2, nanti korang risau (giler perasan!). What ever la....

Ok, berbalik pada cerita Mclaren ni. Aku dapat news ni kat SINI.


Tapi tak dengar pun kat M'sia dia panggil balik semua. Kat M'sia, company mana yer yg jadi distributor dia? Kalau pulangkan dapat duit tak? atau dapat ganti baru tak? Tapi anak2 aku naik selama ni ok ajer, tak de pun tersepit2. Syok gak kalau pulang balik, leh cari stroller lain. Nak beli stroller apa yek? Jommmmmmm gooooooogle!







1 comment:

oma said...

licik betul cucu aku yang sorang ni...tau pulak nangis mintak tolong kaki tersepit camtu..mummy lak aduii..sajer jer....sempat snapped gambar dulu sebelumselamatkan kaki alisyaa..adui..apa punya mummy ni ha?