Pages

Tuesday, November 10, 2009

:: FISHER-PRICE.COM ::

Hai korang,

Ramai yang bagi feedback kat aku pasal LETTER TRACING kat entry sebelum ni. Tak sangka, ramai gak yang berminat dengan homeschooling ni. Tapi ye la, bukan senang nak ajar anak sendiri ni. Perlu kesabaran yang tinggi. Kalau baru ada anak sorang, ok lagi, semua tumpuan boleh beri pada dia. Tapi kalau da 2-3 orang, pergh, susah nak bahagi2 kan perhatian. Tak pe, mana yang kita boleh buat, kita buat la.

Ramai gak yang mintak aku share website2, atau apa2 lah yang menarik perhatian aku, kat sini. Banyak sebenarnya yang aku jumpa, larat tak larat je nak follow. Tak tau nak cerita yang mana satu, sebab xcited sangat. Aku riview satu2 la yer.

Korang pernah tak tengok website FISHER PRICE (FP)? yang aku tau, FP ni jenama toys budak2 je. Harga nya pun mahal2 belaka (pada aku la). Aku dulu selalu gak tengok website dia, sajer suka tengok toys anak2 orang kaya ni. Anak aku tak de pun toys jenama ni. Hehehehe. Tapi ada satu hari, aku kan gatal tangan suka clik sana clik sini, sekali clik la GAMES & ACTIVITIES tu. Rupa2nya banyak game kat situ and suit la untuk umur2 baya DANIA.

Ada gak game untuk infant tu, tapi aku rasa infant tak boleh main tu. Dia nak tekan keyboard pun tak reti lagi. Takat kita bagi dia tengok, kita yang main boleh la. Seronok gak. Aku pernah bagi DANIA main dulu, tapi skrg tak boleh lagi da. Dok bergaduh dua beradik tu. KAng silap2, jahanam laptop aku.

Kat website FP tu, ada gak site utk print & color page. Bagusnya color page kat sini, sebab outline dia tebal. So tak de la budak2 warna sampai terkeluar2. Tapi dania dulu mula2, terkeluar2 gak. Lama2 dia pandai sendiri. klu color page gini, banyak aku jumpa kat website lain, tapi gambar tu la, macam tak best sangat. Ni aku rasa kiut la.








So korang, g la tengok dan xplore  webiste FP ni. test2 game mana yang sesuai untuk anak korang. Nanti balik rumah, boleh bagi test anak korang main. Saper yang tak de internet kat rumah, boleh la print2 mana yang patut.






No comments: