Pages

Wednesday, November 18, 2009

:: CERITA LAWAK DANIA ::

Anak aku ni kan tengah potty training. So cerita monday aku da report semalam, dia terkucil sekali dan masa tido pun dia terkucil, sebab tido lama sangat kan.

So smlm, masa aku ambik dia, aku pun mintak report kat babysitter dia. Babysitter dia terkekek2 ketawa. Dia kata anak aku ni nak ber**. Monday tu kan dia tak ber**. So smlm terbuka pintu hati dia nak ber**, so dia bg tau baby sitter dia nak ber**. Babysitter pun cepat2 bawak dia g toilet. then few mins, anak aku ni ckp "ibu tak jadi nak ber**, dia masuk balik". so ok la, 1 cerita. Lepas tu tak lama tu, dia bg tau dia nak ber** lagi, so babysitter pikir, agaknya dia ngeri dgn toilet bowl tu. so dia letak paper kat bawah. Pun sama jugak, x boleh nak kuar kata nya.

Lepas tu babysitter kata, anak aku ni mcm gelisah ajer, so dia tanya la, "kakak nak ber** ker? meh la ibu pakai kan pampers", so babysitter dia pun pakai kan pampers. Tak lama lepas tu babysitter tgk dia kan penjuru, dok diam ajer. then babysitter dia tanya la "kakak ber** ker?". dia punya suka la

DANIA: yeah! yahoo! yes! (siap buat tgn klu berjaya buat sesuatu tu), kakak da berjaya ber**!
hahahahahah, punya lawak anak aku. punya la menahan, tapi akhir nya terkeluar gak, itupun selepas di pakai kan pampers. Tak per, slow2

heheheheeh.. lawak la... anak saper la ni







No comments: