Pages

Monday, October 26, 2009

:: TRANSFORMASI ::



Kepala Mr. Alarm telah putus dari keychain nya. Nasib baik masa tergolek2 tu aku sedar. Eh, apa benda yang jatuh ni.. Rupanya kepala Mr Alarm telah terkulai.  Aku pun transformasikan Mr. Alaram kepada INI! Mr Alarm memakai Baju!

Aku pernah nampak si DIA buat. Tapi sayang, semalam masa aku bukak blog dia untuk buat rujukan, cuma ada gambar fotobucket ajer. Jadi aku guna imaginasi sendiri je. Janji Mr Alarm boleh bersatu balik dengan kawan2 lain kat keychain tu udah. So kalau fotobucket tu da kembali pada yang normal, akan ku ubah design kembali baju Mr Alarm ni.






2 comments:

Harry said...

Dayah...
saya pun kes yang sama terputus..
boleh buatkan satu...
kami pakai... cellophantape je..hehehe

Dania's mummy said...

en. hairi, boleh dengan syarat, bukan setakat kunci je bagi, dengan kereta2 kena bagi sekali. heheheheh sementara ajer. nanti saya pulang balik kunci dan keta tu. hehehehehehe