Pages

Tuesday, September 1, 2009

:: HUJUNG MINGGU YANG LEPAS ::

apa korang buat cuti hujung minggu yg lepas?
hehehehee
soalan skima
since en suami kena keje sepanjang 3 hari aku bercuti
so ini la hasilnya
bila tiada gangguan dari dia
.
.
.
:: HARI SABTU ::
menyiap kan 3 helai baju 'getah' ni
apa nama dia ha?
bukan anak aku punya
ni anak kwn aku
kembar 3 kau anak dia
tp belum siap lagi
ni aku nak bawak g klang
nak jahit tepi benag hitam
aku malas nak 'kelim'
kak lin, sila bersabar yer
dan sorry sbb lambat...
.
.
.
:: HARI AHAD ::
menyiapkan 2 pasang baju kurung untuk anak aku
kain ni mak mertua aku bagi
utk baju tu, dia jumpa kain lebih2 kat kedai kain
RM5.00 ajer
dia kata: "eh, ni cantik ni buat baju dania"
menantu dia ckp: " ha, cantik2" *sigh*
utk kain pulak, dia ada simpan kain lebih2
kebetulan matching pulak
selamat dapat 2 pasang baju
.
.
.
:: HARI ISNIN ::
dapat lagi 2 pasang untuk baju budak2 tu
heheheeh
ni la kain yg kitaorg beli
sbb nak macthing2 kan dgn mak bapak diaorg
yg sibuk nak buat tribute kat MJ
tp x kan utk anak pun nak beli black & white
so boh ada merah2 sikit2
janji boleh macthing2
cukup 3 pasang baju kurung utk anak2 aku tahun ni
eh tiga? mana lagi satu?
satu lagi next entry
satu lagi tu mak mertua aku yg jahit kan
mak aku ckp: knp buat baju kurung byk2? bukan budak2 tu suka pakai pun
anak dia ckp: da tu ajer yg aku pandai jahit *sigh*
.
.
.
da lps ni x yah beli suar2 ker, gaun2 ker
pakai je baju kurung g beraya
kata hari raya kan?
hehehehehe
statement org x de duit...

















































No comments: