Pages

Friday, August 28, 2009

:: MISI MENCARI TUDUNG ::

baju--------->checked
skrg tudung pulak
.
.
.
aku plan nak beli salah satu drpd 3 type of tudung ni
.
.
.
pertama
:: TAI RACK :: cantik kan?
satin kot ni
. ni x berapa cantik sgt
.
ni lembut
.
ni pun cun gak
.
ni jenis oblong
.
ni biasa ajer
.
i like this one
dalam byk2 range TIE RACK ni, aku rasa yg paling match yg atas tu sekali
sbb aku rasa, kain aku beli smlm
ala2 gitu la corak nya
tp yg bawah sekali ni pun cun gak
.
.
.
atau
:: TUDUNG ARIANI ::
untuk raya, x mo beli yg klon la
nak yg ori
tp kena g KL pulak kan?
ooo...
damansara ada..
x yah g jauh2 x berapa nak cun
.
ni cun
mungkin sbb sipemakai nya pun cun kan...
.
.
.
atau
:: TUDUNG DUBAI ::
ni kena cari kat SACC Mall
mcm Mrs Taj ckp tu
apa ntah nama kedai tu
so far kat situ je beli best
lain tmpt kat mana ha ada jual?
tmpt lain aku tgk, awning dia tu ada span, x best
tp masalahnya
stock kat sana x byk
dan belum tentu warna black & white yg aku nak tu ada
so haw meh???
.
.
.
tudung2 dubai kat bawah ni semua cantik
gambar cilok dr SINI
aku pernah beli gak kat situ
tp aku rasa owner dia skrg cuti kat m'sia la
dia based kat Abu Dhabi, x silap
cantik...
.
x berapa sgt
.
cantikkkkkk sgtttttt
aku rasa macth ni
.
aku rasa nampak pucat pulak klu choose white...
.
.
.


















































































































































4 comments:

Mrs Taj said...

best kn pakai tudung tubai tuh..betol tu kat sacc mall je yg best kat lain ada span!

Eliss said...

aku pakai tudung bawal jer, dulu kini selamanya :P

Dania's mummy said...

e.l.i.s.s.m.i.e: sekali sekala nak pakai tudung selain dr bawal.. klu x, x jadi entry ni.. sajer emnambah kan entry

Mrs Taj: kat situ je best kan? tp masalahnya pilihan x byk sgt...

Sarah Syazwani said...

wehh..aku ng carik tudung ct ni..hahah..ko ade jumpe mana2 x..aku nk tgk yg real la..dlm online byk ler..