Pages

Tuesday, September 1, 2009

:: BILA ALISYA BERBAJU KURUNG ::

sangat comel

anak aku kan???

heheheheh

budak kecik ni

x sesusah kakak nya

klu disuruh pakai baju kurung

kakak dia memang payah bebeno suruh pakai baju kurung

da menunjukkan ciri2 tomboy

ni la baju yg mak mertua aku buat

dania pun ada satu

so far tetiap tahun

org tua tu mesti buat baju utk anak aku

x pernah miss pulak

x tau pulak baju cucu menantu lain dia buat ke tak

idok la aku tanya

tp aku rasa buat kot

kena umpan dgn case camera

klu x keje nya nak lari ajer

sampai juling2 biji mata dia

ni lagi satu kepantangan dia

pantang pintu terbuka

cepat je dia hilang

klu pintu tu tutup, tp x berkunci

dia pandai bukak sendiri

ni waktu mlm

kitaorg takut2 kan dia ada frog

berhenti kejap dia kat situ

kejap ajer.... lps tu dia g cari basikal kakak dia

x pun cari nenek dia


ni anak aku x juling yer

ni kebetulan snap2

terjuling pulak

ni da selamat masuk kat bilik rehat nenek dia

da.. da...

jom masuk rumah




















































































































3 comments:

Sarah Syazwani said...

tomelnyer alisya...geram2

Mrs Taj said...

chumel la..geram nengok..tombam!

oma said...

besau dah cucu aku nie....molek sungguh berbaju kurung,ditambah dengan pipi yang tembam,jangan malas jangan murung, kang mami dok kunci pintu jadi terkurung..Mommmm!!! !...(pantun oma tu alisya!) :P