Pages

Thursday, September 3, 2009

:: CERITA SEMALAM ::

semalam
as some of u might know
aku bercuti
sekali lagi
ater, da laki aku punya offday jatuh hari biasa
nak buat lagu mana...
dengan harapan dapat mengirai duit laku aku lagi
tp sayang seribu kali sayang
sebab hajat dihati tidak kesampaian
heheheeheheh
ater, bukan nya ada duit pun nak dikirai nya...
.
.
.
so smlm around 8.00 a.m da kuar rumah
g rumah PIL, bawak diaorg
syok jln dgn diaorg ni
lps tu g komplek PKNS
pak mertua nak ambik duit..
then round2 kat dlm tu
byk nya baju siap yg cantik2...
lawa2...
best
.
.
.
lps tu g SACC Mall
mak mertua nak top up baju raya
aku tolong pilih2kan ajer
ater.. mahei sungguh baju dalam tu
yg aku tertarik semua harga RM300 ke atas
gilo aper...
cotton pun x cun sgt...
.
.
.
lps tu terus g subang parade
kat sini pun byk baju siap yg cantik2
tp harga
subahanallah
memang utk org2 kaya je la
niat nak shopping baju budak
pun x de yg menarik kat dlm parkson
kat mothercare pun x best
tp aku AIM something kat sini
nanti next entry
.
.
.
lps tu terus g mydin subang
shopping brg dapur sikit
.
.
.
lps tu terus g kampung subang
da tu
kat situ la baru betul shopping nama nya
penuh 1 bonnet dgn bungga orkid
mak mertua aku borong
siap call anak dia sorang lagi
suruh singgah ambik bunga kat kedai tu
sbb bonet da x muat nak sumbat bunga
hahahahahahah
.
.
.
smp rumah pkl 5...
flatttttttttttt
walaupun x dpt apa
tp seronok
sbb da lama x g jln2...






















No comments: