Pages

Tuesday, August 4, 2009

:: DANIS IS 3 TODAY ::

my little girl turn 3 today

argh... da besar anak aku

aku rasa mcm baru je kawin

.

.

.

not in the mood to talk much

tgk gambar je la yer...






ni la hasil nya
kek yang di buat last minit
nasib baik de bahan2 nya kat rumah
so aku main campak2 je la
x pernah cuba pun resepi ni
nasib baik jadi la jugak
sedap gak la
abaikan la yer
presentation x cantik






mummy paksa senyum

aku cari lighter laki aku x jumpa
so x de la tiup2 lilin

































































jadila buat kenang2an
x de big2 celebration pun x pe la
janji mummy daddy ingat kan?
semoga dia membesar bagai johan
dan jadi anak yg baik dan solehah..
belajar pandai2






















































































































2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

yummeh jer kek tu...kalo aku yang tak reti buat kek ni, beli jer:(

Dania's mummy said...

MEH TURUN BAWAH NI.. AKU DE BAWAK G OPIS SIKIT...