Pages

Friday, August 21, 2009

:: CALENDAR MENU BERSAHUR/BERBUKA ::

aku da upload menu2 aku
utk bersahur dan berbuka
tp masih ada yg belum di isi
aku cuba mencari resepi2 sekali
so klu ada saper yg berminat
cuba clik kat detail
aku ada letak situ website2
so boleh refer kat website diaorg yer
nanti aku update lg from time to time
lg satu,
terpaksa letak calendar ni kat bawah
sebab kat atas kecik
nampak bantut calendar aku
so terpaksa la korang scroll ke bawah...
sorry guys
selamat bermasak2
pada sapa yg beli ajer
senang la
x yah susah2 nak masak
ni pada sapa yg suami malas nak kuar la
mcm kes en suami aku
malas nak kuar beli
jadi terpaksa la aku masak






















2 comments:

Mrs Taj said...

meriahnya makan sahur..syok!!

Salam Ramadhan..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

lauk sejenis jer ker..suami aku kena makan lauk kering+ lauk basah..so hari2 tak kurang dr 2 hidangan :P mls laa aku nak buat jadual2 ni, apa yang nak makan, aku msk..cuma jgn ckp, apa2 jer :P