Pages

Friday, August 21, 2009

:: SALAM RAMADHAN ::

update: aku lupa nak bg tau
ada ustaz kat sini bg tau
puasa tahun ni 29 hari ajer
nak tau betul x,
sama2 la kita tunggu
.
.
.
rata2 blog yang aku g lawat
semua entry pasal puasa
kat FB pun status rata2 kawan aku
semua pasal menyambut ramadhan
so x mo ketinggalan
aku pun nak wish jugaK
:: SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN ::
pada semua readers dan pengunjung blog ni
jgn lupa niat puasa mlm ni tau!

aku sbnrnya dalam proses nak buat jadual/calendar
menu utk dimasak utk waktu sahur dan berbuka
tp nampak nya terbantut la
tak apa, will upload jugak later yer.
bila da ada calendar/jadual nak masak apa
x payah la nak pecah kepala pikir nak masak apa kan
.
.
.
till then, selamat membeli belah
(tetiba beli belah... hahahahah)




































No comments: