Pages

Monday, April 20, 2009

:: UPDATE ::

Pergh.. lama giler x update blog kan?
da ada yg komplen
da nampak sawang kat blog aku
aku sedikit sibuk di tempat kerja
dan aku sedang giler menjahit bila dirumah
jadi bila sesekali aku bukak laptop
DANIA da cop nak belajar ABC
x kan la aku x nak bagi kan????
so end up blog aku bersawang
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sedikit update pasal ALISYA
dia ada sebatang gigi bawah
sagat2, teramat2 lasak
last 2 week, masa aku jahit
dia dtg kat kerusi aku sambil berdiri
then suddenly, dia dpt apa benda ntah
dia g lepas dua2 tgn
then terletang
kelepuk bunyi nya
da mcm bunyi kelapa jatuh ajer
ngeri wei...
takut aku
sejak tu
kitaorg kurung dia dlm crib ni
crib ni kena kuar masuk bilik
dia x mo dok dlm walker
dia x bebas
tp bila kita biarkan dia
ntah sampai mana2 ntah
aku x boleh buat kerja lansung
so last2
masuk kan dlm tu
tp problem gak
dia suka2 hati je nak terlentang
sekali bila dia jatuhkan badan
kena kayu2 tu
nangis lagi...
adei...



















































No comments: