Pages

Wednesday, April 1, 2009

:: ALISYA DA PANDAI APER ::

lama x update blog
x de citer la
mals pun iyer
.
.
.
last entry pasal
ALISYA turn 8th months
en hairi de tanya
ALISYA da pandai aper???
sorry lambat reply
.
.
.
en hairi
ALISYA da pandai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaaaaaa.......
.
.
.
.
.
.
.
...
.
.
feberet place dia
turun naik benda ni
dulu terjunam2 gak la
skrg da teror da
lps naik je, dia pusing turun balik
ni la gaya dia turun
lps tu, naik balikkkk
lps tuuuu.. turun balikkk...
dan ulang lagi step 2-3 tu
ni la permainan kesukaan dia
lps tu suka berdiri kat meja
bila dia nak bgn ajer
kepala dia terhantuk bucu meja
lps tu nangis
lps tu buat lagi
lantak situ....
x kosa mak dia nak layan...

























































5 comments:

uda said...

Kejam punya mommy! main lantak2 jew.....sian alisya....

Anonymous said...

geli hati tgh alisya, turun, naik, turun, naik...hehehe - wife en hairi

Dania's mummy said...

uda...

ala.. ckp ajer... x kan la mak dia kejam sgt.. tp x yah susah2... sbb de org jaga.. hahahah... abah jadi mangsa

wife en hairi
leh panggil kakak x? akak, amsyar x mcm tu ker? ni alisya pantang jumpa dinding ke, tiang ker pintu ker.. mesti nak berdiri, lps tu lps tgn satu...

mamazana said...

mmm... ingatkan dah pandai mintak adik.. muahahahahaha..

Dania's mummy said...

uish... suka2 je mintak adik... kena top-up duit dulu