Pages

Wednesday, February 11, 2009

:: TANGKUBAN PERAHU ::

Hari ke-2
kita g jalan2 la pulak....
.
.
.
kita g
:: TANGKUBAN PERAHU ::
::DOUBLE CHIN::
terselah kegemukkan aku
kawah gunung berapi yang masih lagi panas...
tapi tempat ni SEJUKKKKKKKK.....
saper dtg sini, x ambik gambar kat landmark ni,
TAK SAH!!!
gambar ramai2 pulak
nampak mcm best ajer kat bawah tu kan?
tp x leh turun, ada gas beracun bawah tu





korang turun keta ajer, da kena serbu dgn pedagang2 ni...
diaorg akan pujuk rayu korang, sampai korang beli...
RIMAS
macam artis kena kejar dgn PAPARAZZI....


byk kedai2 jual cenderahati...
pedagang2 tu akan ikut dari atas, sampai bawah
dari bawah sampai atas....
TENSI GUE...
.
.
.
kat sini aku beli angklung... teringat ada mamat perasan TOI kat rumah...
.
.
.
tp H.A.M.P.E.H.. x de pun aku nampak dia main...
.
.
.
note: uda nak? buat perhiasan kat rumah... rumah ida x leh buat perhiasan, buat perangkap habuk boleh... heheheheeheh


3 comments:

uda said...

kalu nak bagi tu dik..bagi je ler..tetanya pulak ihik ihik ihik...

ibu_uwais_ameenah said...

babe... napa gumuks sangat??

Dania's mummy said...

makan sedapppp.....