Pages

Wednesday, February 11, 2009

:: SUKAJADI HOTEL ::

Hotel yang kitaorg duduk ni nama nya
SUKAJADI HOTEL
hotel taraf 3 bintang ajer,
tapi bagi kitaorg, yang penting boleh tido dan rehat2 kan badan, da cukup bagus da hotel ni...
.
.
.
so...
.
.
.
Sarapan pagi hari ke-2 kami di
::BANDUNG::
tempat santapan
cantik yek????
hiasan dinding
ada gazebo, tmpt rehat2

:: PARTNER IN CRIME ::
aku pakai baju baru.... heheheheeh
close-up sikit
i likeee.... cap ESPRIT.. ketat sikit kat bhgn bahu... ater, aku perasan kurus daa... x sedar diri anak da 2, alignment semua da lari.. ngong betul, g ambik saiz baju utk badan kecik, tambah bijaksana lagi, x try pun baju tu...
.
.
.
PADAN MUKA AKU!!!


8 comments:

Zanna_MamaBatrice said...

amboi
sudah pakai baju baru ker...
xpe xpe...
gud idea....gi bandung x yah bwk beg berat2 sarat ngan baju...
shopping baju2 kat sana...terus leh pakai...so, balik xde ler xtra access luggage kan...he he he

Dania's mummy said...

Zana,

betul tu...

sy cuma bawak 1 helai baju utk balik, da 2 singlet & 2 seluar utk pakai mlm... jeans pun saya bwk 1 ajer, yg dipakai...

Mrs.R @ Emi said...

kak..sukajadi hotel ni rate bape satu mlm?

Dania's mummy said...

Emi...

sorry.. akak x tau rate dia.. tp akak jamin x lebih RM200 duit kita....

Dania's mummy said...

EMI...

Cuba google tgk website dia... ada rate2 kat situ.. tp in Rp lah... convert la duit kita...

Mrs.R @ Emi said...

k tq

uda said...

cantik lah baju biru esprit ni dik...macam nak mintak je...keh keh keh

Dania's mummy said...

uda... muat ker? klu muat ambik la... ida pakai ketat kat bhgn bahu depan.... masih perasan kecik lg kan... so ambik saiz kecik la.. x sedar diri da gemuk...