Pages

Wednesday, January 7, 2009

:: UPDATED ON KERUSI PANAS ::

ramai sungguh yang berminat dgn cerita KERUSI PANAS tu kan...
.
.
.
ni aku nak update...
.
.
.
smlm aku lupa nak tulis...
.
.
.
"awak kerja dgn saper?", YM jawap dengan selamba nya "saya kerja dgn UXXX la"... then bos aku ckp la "saya tau la, tp bos awak saper?", then YM jawap "en. Sxxxx"....
.
.
.
sbnr nya ada sambungan dr perbualan tu, tp aku lupa mlm td nak tulis, baru ni aku teringat
.
.
.
then TH tu ckp la kat YM, "klu awak tak suka saya, awak tulis la surat mintak tukar". Then YM jawap "TH la buat surat, bukan saya yang x suka TH"...
.
.
.
huhuhuhuhuhu...
.
.
.
BRAVO YM, BROVO....
.
.
.
SALUTEEEEE....
.
.
.
thats y la smlm YM kena panggil dgn SXXXX...
.
.
.
aku belum dpt citer lg apa kisah tu... nanti2 la yer...

No comments: