Pages

Wednesday, January 7, 2009

:: DUIT KOPI, ANYONE?!?!? ::

since cerita hari ni agak PANAS2... aku nak suam2 kan la sikit yer...
.
.
.
for those yang x kerja sebumbung dgn aku, mungkin x berapa nak kenal dgn bos aku TH tu...
.
.
.
memang kami disini agak meluat, menyampah tension dgn bos kami tu, tp kami tension dgn kemahuan/keinginan dia untuk menambahbaikkan keperluan student2.... niat nya utk menambahbaikkan keperluan student2 ni amat bagus, cuma dia suka melangkaui procedure2 yang perlu di ikuti... ini menyusahkan hidup kerja kami dan orang yang bekerjasama dgn pihak kami...
.
.
.
bos aku tu x ambik duit kopi ker, duit dalam stokin ker, duit bawah meja ker, sebelah meja ker , belakang meja ker, blkg bgnan,... blkg mana2 la... bos aku juga tidak menerima hamper, hadiah, cenderahati atau apa2 brg yang seumpama dgn nya la...
.
.
.
satu2 barang yg dia terima adalah diari dan kalender...
.
.
.
sooooooooooooooo...............
.
.
.
walaupun aku x suka dgn dia, tp aku juga x suka dia dituduh dgn tuduhan2 seperti itu... sebab as far as i;m concern, dia x buat kerja2 tu...
.
.
.
jadi....
.
.
.
please, please and please, klu boleh aku x nak elobrate lebih2 apa yg bos aku tu suruh buat atau apa yg menjengkel kan hati kami.. tp yg penting bukan ambik duit, bukan songlap duit... saper yg kejer sebumbung dgn aku tau la kerenah bos aku tu... dia x buat keje2 tu semua.. cuma dia menyusahkan kami la
.
.
.
wei, klu dia suruh aku songlap duit, ambik duit, aku la org pertama yg g report BPR ooooiii...
.
.
.
so please stop talking nonsence yer....

1 comment:

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

salam

Walau KP tak berapa faham sbb KP tak berkerja sebumbung tapi KP akan cuba faham kan ...

Cuma kalu boss tak ambik segala "duit" tu abis apa yang die buat yekk..

bg hint sikit blh tak