Pages

Sunday, January 4, 2009

:: SEAT BELT ::

saper tau mana nak pasang SEAT BELT belah penumpang belakang tu kat mana???
.
.
.
keta KANCIL aku tahun 98, tp x de la seat belt belakangnya tu...
.
.
.
keta tu aku da bg bapak aku pakai, mula2 plan memang x nak pasang, sebab bapak aku naik dgn mak aku ajer...
.
.
.
tp tiba2 ni ada sorang jiran ni tumpang mak aku g cuci darah pulak... so nak x nak kena la pasang...
.
.
.
keta KANCIL aku da x rupa KANCIL ori da, since aku da make-up2 kan sikit... warna pun da x sama da, and aku beli dulu 2nd hand car... so boleh ke aku g buat kat kedai perodua???? diaorg nak ker? klu x buat kat kedai produa, kat bengkel mana yer ada buat???
.
.
.
sian mak aku, ada anak, menantu lelaki pun x boleh harap...
.
.
.
so, tolong la bg tau aku yer... TQ in advance...

1 comment:

Anonymous said...

Kalu kat tempat uda....company produa tu bertanggung jawab tolong pasangkan the belt....samada ada lagi guarantee atau tidak! dan since ianya di WAJIBkan sekarang ni due to the new rules...kalu produa taknak buat...mereka bolih disaman sebab tidak bekerjasama...(tapi tu..kalu kat sini laa)souda rasa kalu kes ni berlaku kat sana, pihakpengguna bolih memberontak pada produa atau mana2 company kete lainnya.....sebab tujuan nya ada ah untuk kebaikan dan keselamaan asing2....so they should give help tho...