Pages

Sunday, January 4, 2009

:: CAR SEAT ::

aku bernasib baik sbb budak berdua ni nak dok kat car seat....
.
.
.
DANIA, aku da train dlm umur setahun mcm tu, smp la skrg... mula2 tu susah sikit la, x nak dok blkg sorang2 la, panas la... tp skrg da ok da... nak kuar jln ajer, dia masuk sendiri pintu belakang, terus panjat car seat dia... klu aku kuar jauh2 (<1km)>takut aku klu en suami break mengejut ke apa ker, terseungkur la budak tu ke depan...
.
.
.
masa umur dia setahun, train ajar soh dia dok sorang2 kat blkg... sian, berpeluh2 dia dok blkg...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ALISYA lak, belum train lg, sebab dia x de car seat dia sendiri, tp bila aku nak bawak dia g klinik, aku bwk guna car seat DANIA ... so dia dok baik je dlm tu.... aku tgh berkira2 sama ada nak beli satu lg car seat utk ALISYA atau beli carboost utk DANIA ajer... aku rasa klu beli, penuh pulak, tmpt dok belakang tu... da la keta kecik.... apa pun tunggu aku balik dr cuti2 *tut*... tgk ada duit balance tak... heheheheheheeh
.
.
.

masa ni ALISYA 2 mths old... bwk dia g klinik, car seat kena letak fwd ke blkg.... bawah kena letak bantal, sebab lekuk dia dlm sgt, kang pinggang dia sakit pulak...
patut ke aku belikan dia car seat?!?!?!?



No comments: