Pages

Thursday, January 29, 2009

:: RINDU ::

.
.
.
en suami sanggup ambik cuti 4 hari nak menjaga anak sepanjang pemergian aku...
hehehehehe...
gud.. gud.. gud...
.
.
.
apala jd dgn anak aku nanti...
.
.
.
belum pergi da rindu dgn budak berdua ni...
.
.
.
paling aku rindu, mesti la ALISYA, sbb dia kecik lg dan masih best digomol2...
.
.
.
DANIA aku x risau sgt, since aku boleh call dan ckp dgn dia.. ALISYA, mcm mana nak ckp dgn dia...
.
.
.
mcm mana la org boleh tinggal kan anak dia yer lelama yer.. jiran aku tinggal kan anak dia sebab nak kajar gaji RM17 ribu sebulan kat negara arab (xpasti la aku negara mana).. kejer nurse... betul ke gaji dia RM17K? ni mak aku ckp, x tau la betul ke idak... giler byk... tp sanggup ke aku tinggal kan anak aku utk 17K yer??? ntah la.. x kena batang hidung sendiri, x berani nak ckp... mana tau ada peluang, mungkin aku ambik???? dan mungkin gak aku tolak... rugi ooo x tgk anak besar... tp x tau la kan...


2 comments:

Luvvvvv said...

babe, same goes to jiran aku. anak 3 org tggl ngn laki. dia nurse keje kt arab. tp aku de tdgr jiran aku ckp dia takut bini... psl tu kasi je bini keje kt oversea. wallahualam

Anonymous said...

Weii...akhirnya barang yang aku order tu dah sampai dengan jayanya ari ni (29/01/09 05.00pm)

Tq atas pertolongan ko...

Aku puas ati dengan barangan yang diterima...heheheeh