Pages

Saturday, January 10, 2009

:: BILA VVVIP DTG U*TM ::

smlm kan aku ckp PAK LAH nak dtg...
.
.
.
ha, ni la jd nya bila PAK LAH dtg...
.
.
.
ni jem kat dlm... aku rasa jem ni melarat dr pintu masuk, smp la roundabout kat seksyen 3 tu...
berlingkau22 keta...

aku ambik gambar, so keta aku dgn keta depan, gap jauh la sikit.. kang dkt2 x perasan langgar bontot dia lak

budak2 kadet tgn jln nak berkumpul

.
.
.
.
aku x tau pun apa jd kat atas... malas nak ambik pot.. aku x naik pun... heheheheheh...
.
.
.
tgh hari pun aku x kuar.. x kosa la nak meredah jem... aku tido2 kat opis lg best...
.
.
.
pemalas kan? heheheeheeh
.
.
.
kang aku kuar, duit aku pun kuar la wei...




3 comments:

What's luv gotta do ? said...

wahhh... ada gambar jalan kat uitm shah alam.. terubat gak rindu, lama tak tgk UiTM shah alam. he..he..he...

Zanna_MamaBatrice said...

uitm di hatiku..
rindunyer...
dpt nengok gambar jalan pun jadiler mummy dania & alisha

u kerja kat uitm ker...?

Dania's mummy said...

ish.. korang ni, cam ajer jln2 kat sini yer...

zana....

student sini ker dulu? ha'ah.. keje sini