Pages

Wednesday, December 10, 2008

:: THE PEANUTSHELL ::

kesinambungan cerita dr entry yang INI dan INI.....

Monday hari tu aku x bukak NB lansung.. kan raya, then aku terus blk kampung en suami.. mlm td baru bukak NB.. bukak2 email, received email from DEL14, she said my baby pouch is on the way... huhuhuhuu.. x sabar ni.. x sabar... ntah2 hari ni atau lusa sampai.. sok aku cuti da, bapak aku harijadi...


gambar from sini...

gambar dr flickr, tp x ingat la dr mana.. aku main clik2 ajer... heheheeh

muat ke x muat yer aku pakai? stroller mclaren lak apa citer? aisei... conflic2... klu aku nak jual, de org nak beli x yer?

btw, mclaren telah dirasmikan di PASAR KARAT, shah alam pg ahad hari tu... knp panggil PASAR KARAT yek? entah... en suami yg bg nama... hahahaha, pandan muka dia masa tu kena dukung DANIA... asaper suruh malas bawak stroller lg 1... ko ingat anak ko x penat ke jln sekeliling pasar yg besar tu???

No comments: