Pages

Wednesday, December 10, 2008

:: KAWIN ::

aku type cerita ni pkl 10.15pm, mlm td... en suami baru masuk rumah lps lepak2 dgn kawan dia yg bernama HANIM... HANIM is lelaki, tp aku x tau la nama penuh dia saper.. ANIM incase ko baca blog aku, ampun yer.. heheheeheh

en suami ckp, ANIM nak kawin, dia mintak bulan 3 tahun depan. tp bakal bapak mertua dia x nak, sebab mengikut perjanjian hari tu (masa bertunang 2 tahun). so belum smp 2 tahun... so dia x nak la... REAKSI aku bila en suami bg tau ialah:-

"GILER... ckp dgn ANIM, g cari perempuan lain la... mana de org nak lambat2 kan anak perempuan dia kawin.. buat apa dia nak tanggung dosa anak dia kehulu kehilir dgn tunang nya... tu bapak dia nak cari menantu lain la tu... sok ckp dgn ANIM, g cari perempuan lain"

tu la jawapan spontan dr aku... hahahahaha... en. suami gelak ajer...

x betul ke apa aku ckp???? selalu bapak prmp yg mintak cepat kan.. ni dia nak lambat2 kan pulak... pakcik, belum cukup duit ke nak buat kenduri kawin??? buat yg wajib ajer pakcik ooiii... yg lain pandai la anak menantu pakcik uruskan...

terus dapat idea nak buat entry... terima kasih en. suami bg tau cerita lawak ni...

No comments: