Pages

Friday, December 26, 2008

:: HEHEHEHEE.. MEH GELAKKAN KAK ZANA ::

hahahahahaha...
.
.
.
meh ramai2 gelakkan KAK ZANA
.
.
.
KAK ZANA baru lepas call aku.. dia mengadu domba, knp en. F begitu sengal...
.
.
.
ha, baru ko tau KAK ZANA, dia tu sengal...
.
.
.
KAK ZANA, dia tu semua benda nak kena ajar, kena ckp sepatah2, kena ckp smp habis, x boleh2 gitu2 ajer, sebab dia sgt la lambat pick-up nya.... dan dia ckp kat telefon, very the slow suara... aku gelak, 1 bilik boleh dgr... heheheehehehehe
.
.
.
and lg 1 KAK ZANA....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
..
.
.
..
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
SAYA YANG SURUH DIA CALL KAK ZANA TANYA....
hahahahaahahah
.
.
.
sajer je suruh dia kenal2, biar dia byk belajar bergaul, bertanya2... klu x, smp bila x tau bhgn fasiliti tu ada berapa zon, nak cari no tel kat buku tel bhgn mana, semua nak kena ajar... dia x tanya kat saya, sebab dia TAKUTTTTTTT.... sy kan mkn org.... hahahahahahahahaha
.
.
.
aku da senyum2 mcm org giler ni KAK ZANA oooiiii.... terima kasih kerana menceria kan hari saya... heheheeheheh
.
.
.
pssstttt.. da la kita 1st day PMS kan?????

1 comment:

MamaZana Baharum said...

ko gelak kan akak ye dayah....