Pages

Friday, December 26, 2008

:: BAJU BARU ::

kelmarin (rabu) ptg, balik dr kerja, aku g TESCO shah alam.... niat di hati nak cari baju kurung, kwn aku kata murah2 kat sana...
.
.
.
sajer je la nak beli... baju sedia ada semua da sempit... baju boleh pakai lg, tp kain sempit tang punggung, so nak cari baju kurung murah2, utk buat belasah g kerja... klu la mak aku masih boleh jahit, senang hidup aku...
.
.
.
tp aku x jumpa pun yg berkenan di hati... instead aku beli baju budak ber-2 ni... murah ajer, ALISYA nya RM10.00, DANIA nya RM15.00.... jd la, leh buat belasah2....
.
.
.
so smlm, aku try pakai kan kat diaorg... hehehe...
.
.
.
ALISYA silau kena flash
.
.
.
DANIA peace, ALISYA masih belum pandai bersopan
.
.
.
anak2 aku semua rupa tomboy...
.
.
.
:: DANIA BATRISYA ::
.
.
.
:: DHIA ALISYA ::




No comments: