Pages

Wednesday, December 24, 2008

:: FRILLS BEDSPREAD ::

since experiment aku da berjaya kan, (baru 1 hari da consider berjaya ker?), aku pun gatal la nak membeli cadar baru
.
.
.
cadar yg aku pakai kan kat katil DANIA ni, umurnya da 10 tahun.... mana taknya, cadar ni dulu hadiah dr kwn2 seopis aku dulu...
.
.
.
dulu, lps ajer aku habis exam SPM, aku kerja kat SUK kejap, sementara tunggu result.
.
.
.
bila result da keluar, dan da tau dpt U mana, so aku berhenti kerja la, then kwn2 seopis aku dulu bg la cadar ni dgn sebotol perfume AVON... so smp skrg ada lg cadar ni... masa tu umur aku 18 tahun, skrg da 28 tahun, x 10 tahun umur cadar tu... klu dibelek telek cadar tu, semua2 nama boyfriend ada tulis atas tu... heheheheeh
.
.
.
so, aku pun gatal la nak beli cadar baru... tp aku plan nak beli cadar yg beropol2 tu, so boleh la tutup ruang bawah katil DANIA tu,
.
.
.
dan lagi
.
.
.
boleh la menutup habuk2 yg bersarang, klu aku malas nak sapu sebulan...
hahahahaah...
.
.
.
dan boleh la aku menyumbatkan brg2 x terpakai bawah katil dia...
huhuhuhu...
.
.
.
so aku da order dgn kakak kat sini da, nanti aku dpt, aku blog kan yer...

No comments: