Pages

Wednesday, November 19, 2008

:: ROMPAKAN ::

Saya nak mulakan pagi ini dengan cerita rompakan.... dah basi sikit la cerita ni, tp x pe la... boleh gak buat modal blogging kan???? hehehe....

kelmarin kan aku g buat lawatan cik dayah ke selayang kan.... balik tu smp shah alam dlm pkl 2.00 mcm tu.... so masa kitaorg masuk entrance UiTM (pintu blkg), kitaorg pelik la, naper kenderaan nak kuar byk sgt... sampai jem giler dlm itm tu... then bila sampai kat pintu depan tu pun sama, kenderaan nak kuar byk giler.... so kitaorg buat kesimpulan, agaknya budak ambik jubah kot, sebab hari ni kan da start konvo....

ptg tu aku kena ikut tok janggut aku lawat tapak (stadium & kolej), so aku call la PA tok janggut aku.... aku tanya la.. ptg ni jd x? aku malas ni nak bwk keta, since jln jem kan (walaupun dlm itm je)... so PA dia kata x tau la.. nanti dia tanya.. then dia ckp de something happen kat UiTM td... havoc gak la... aku tanya la... apa benda nys, since pg tu kan aku keluar daerah, so mana la nak dgr2 apa kan... then dia kata de rompakkan...

ROMPAKKAN???? saper yg berani nak rompak dlm UiTM ni? ko da rompak, boleh ke ko meloloskan diri dr pintu kuar UiTM ni??? lps tu cerita tu tergantung kat situ ajer, bila aku kena gak ikut tok janggut aku melawat tapak...
balik dr melawat tapak tu, budak2 opis cerita la... sebenarnya ada sorang student tu da kena ragut... budak tu lelaki... so kitaorg mcm pelik ajer la, mana pernah dgr lelaki kena ragut kan... so kitaorg assume, mungkin budak ni de buat hal dgn org tu, since org tu terus masuk kolej dan terus cari budak tu terus.... dgrnya muka dia kena gak lah parang...
so pg smlm aku masuk opis, dioarg da update cerita tu... hari kejadian tu kitaorg dgr 3 lelaki india... so smlm member aku ckp, bukan india... melayu.. sorang da tua dan pakai kopiah2... heheheheh bila aku dgr, aku terus la bg andaian aku... aku kata, entah2 student yg kena rompak tu buat hal dgn anak og tu kot... yg lg 2 org tu agaknya abg dia ker, tunang dia ker... diaorg pun angguk2... mungkin la kot...
member aku ckp, budak ni di buat mcm tawanan, siap ikat tgn kat belakang lg... daiorg dpt rembat laptop budak tu... sian budak tu...
tak per... hari ni, pkl 11 aku de meeting dgn kolej... tgk pengurus asrama kolej ni ada tak... klu ada aku nak tanya dia la...
nway, ptg smlm masa aku balik lalu pintu depan, wah sudah ada road block la dlm UiTM... klu de budak UiTM yg baca blog ni, diaorg buat road blok tu kat depan kolej seroja yer... kan de satu bus stand kat situ, ha depan tu la diaorg buat roadblock....
btw... tmpt kejadian rompakan adalah di KOLEJ PERINDU yer... klu de saper yg nak tau la...
so tunggu aku nya update yer, pasal kes rompakan ni.... nanti aku g selidik2 dgn pengurus asrama dia yer...

No comments: