Pages

Tuesday, November 18, 2008

:: KONVOKESYEN ::

Esok start konvokesyen... ni yg aku letih ni... bercinta nak dtg awal... bukan aper dtg awal tu... sebab nak rebut kan parking keta... diaorg bukan x disediakan parking pun.. tp gatal gak nak menyemak dgn parking kitaorg tu.. da la tmpt parking aku skrg tgk naik taraf longkang...

bhgn pembangunan pun, time2 ni la ko nak buat longkang.... kot iyer pun, bg la kitaorg cuti sebulan dua ker... masa tu leh la korang buat kerja...
esok klu aku smp, tmpt parking tu penuh... siap la... aku check satu2 keta yg x de stiker atau yg x biasa park kat situ, jgn terkejut klu empat2 tayar pancit... mmm.... jgn main2... heheh (taiko sungguh aku...)

ni kontraktor tgh upgrade longkang.... so mengurang kan space parking kitaorg yg memang da sedia kurang....
ni lg satu lori bodo... saper punya lori ntah tersadai kat situ berkurun lama... sampai da pancit empat2 tayar....
van ni pun tersadai gak... menyemak ajer...
nampak x? sampai pokok da tumbuh kat badan lori ni.... lu pikir la sendiri, berapa lama ori ni da tersadai, sampai pokok pakis pun da tumbuh... sok aku buat dajal tanam sayur2an kat sini.... pokok durian ker kan? akan ku usaha kan dgn kaki2 gangster aku... hahahahahah

No comments: