Pages

Tuesday, November 25, 2008

:: RO WATER ::

Akhirnya jam punch card tu pun berbunyi tepat pkl 5 petang... akhirnya... seharian tanpa membuat aper2, balik juga kami ke rumah... hahahahahah

so smlm aku singgah kedai ni refil air... RO water... aku belum cukup duit la wei nak beli penapis air yg macam tong oksigen tu... so aku refil tong ajer la...
1 tong penuh tu x silap aku 5 galon air la.. x silap la.. sebotol refil RM5.00.. tu harga paling murah la pernah aku dpt... ada stgh2 tmpt RM7.00, RM8.00 dan ada yg RM10.00. dia de gak buat penghantaran kerumah, tp kena 10 biji tong ke atas... so far aku senang g dtg refil sendiri...
aku pakai air ni sejak beranakan DANIA.. air sekarang kotor la... aku da tua x pe la minum air x bertapis tu.. tp anak aku sian la... so aku bg la dia minum air RO... tp aku x la strick sgt, sbb rumah mertua aku pun x de penapis air atau RO water tu, so anak aku minum gak air yg x bertapis tu...


dalam cermin kaca tu, tong2 penapis air.... air paip yg syabas salurkan tu melalui proses penapis sebelum disalurkan ke paip khas untuk di isi ke tong air kita...

tu je la cerita aku smlm... balik2 je smlm, aku terus mandi, lipat kain... aku x masak smlm sbb aku balik tgk laki aku da mkn manggi... so aku x masak la...

lps lipat kain, aku terus bukak NB, terus balas dendam... hahahahaha...walaubagaimanapun, aku sempat la main2 dgn anak aku... even ALISYA pun aku yg tido kan... laki aku x lulus2 tido kan ALISYA... dia nak mummy dia gak yg tido kan... heheheeh

1 comment:

Lily Satrina ® said...

☆ alisya can have ur own music gadget at http://www.myflashfetish.com/

☆ have fun with the gadget. so, aunty tya will pop in lagi to see your music playing in ur blog ok? good night.

☆ Aunty Tya and Lily