Pages

Wednesday, November 26, 2008

:: ALISYA ::


smlm turn check-up ALISYA... so aku bwk la dia g klinik... laki aku lak keje pagi, so x dpt la dia nak teman aku... ala, aku pun da kebal da g sendiri.. dulu masa DANIA, bising gak la aku.... tp skrg da ok da....

ni check-up ALISYA yg ke 4 bulan... walaupun ALISYA belum pun 4 bulan... Jumaat ni baru genap 4 bulan. Check-up bulan ke-4 ni x kena cucuk... cuma check timbang ajer... skrg berat ALISYA da 5.95kg... berat sungguh ko ALISYA... kuat minum dia ni..

aku x de gambar dia kat klinik tu... ni gambar ALISYA dalam keta on the way nak ke klinik... walaupun klinik tu x jauh mana, tp aku tetap pakai kan budak ni belt... bahaya oooo....


my cheeky girl.. murah senyum budak ni..



kadang2 boleh buat muka pelik, muka serius, siap kerut2 dahi...

No comments: