Pages

Tuesday, November 25, 2008

:: INTERNAL ROADBLOCK ::

Since kejadian samun dan rompakan hari tu, unit keselamatan tlh mempertingkatkan kawalan keselamatan kat dalam kampus... antaranya dgn membuat sekatan jalan raya di beberapa tmpt didalam kampus... salah satu nya ni la...

real yek??? mcm polis betul kan??? hehehehe... sian org keselamatan, pe la korang kena jawap dgn VC pasal hal ni yer...





so far yang aku tahu ada 2 tmpt de road block ni, tp klu de tmpt lain lg aku x tau la...
aku rasa bghn keselamatan kampus x cukup ketat la, sebab kekadangkan de salesman pun terlepas masuk gak tau... benci betul aku nak layan salemen2 tu... ni kan pulak skrg tgh byk construction kat dlm tu, byk indon wei... hari ni, bos aku dpt laporan bilik pengarah pembangunan pelajar kena pecah... satu pc hilang... naya la wei...

No comments: