Pages

Saturday, November 29, 2008

:: PKR ::

eee... tajuk.... ngeri... jgn ada yg salah paham yer... kang ada lak yang kena tahan under I.S.A ni... nayo ajer...
Aku nak cerita, smlm masa aku balik dr kolej Puncak Perdana tu, tok janggut tu mintak singgah ke Bank Islam, dia nak hantar bil... so kitaorg singgah la kat sana... smp2 sana, aku tgk punya la ramai org pakai baju warna sepesen ajer... ingat kan ada aper... rupa nya ada Kongress Wanita PKR... oooo... aku kan 1st time la tgk diaorgnya color uniform, biru muda dgn merah... sblm ni klu Putri UMNO ker, wanita UMNO ker, da sinonim la kan.. tp PKR ni, 1st time aku tgk...
ada yg pakai baju punjabi biru, seledang merah... ada yg pakai seluar putih, coat biru, butang dia color merah, de yg pakai baju kurung biru, tudung/selendang color merah... hehehehehe... pelik ajer aku rasa, sbb x pernah nampak org pakai color2 mcm ni ramai2...
depan bgnan Bank Islam tu, hotel Bluewave, aku tgk color hotel tu da sama color dgn warna rasmi PKR.. klu tiang2 dia cat warna merah, confirm org ingat tu bgnan PKR... heheheheeh

gambar x clear la... masa tok janggut ni nak turun, aku siap buat lawak lagi dgn dia... aku cp "Tn. Hj, sy ambik gambar tn hj kat tgh2 org ramai2 tu tau, nanti sy MMS kat Dato' VC tau..." hehehehe, gelak ajer driver dgr...

banner diaorg... berbas2 diaorg dtg...

No comments: