Pages

Saturday, November 29, 2008

:: MOTHERCARE YEAR END SALE ::


wah.... mcm tau2 ajer aku tgh servey stroller kan... klu ikut promosi ni, product "travel" de discount 20%... product travel ni termasuk la stroller, car seat, boaster, baby carrier etc2...

aku da mintak izin laki aku nak beli da... dia as usual buat dunno ajer, but as long as pakai duit aku, no hal punya... aku mintak tolong dia bawak kan aku g butik mothercare ajer, klu tu pun x blh tolong, lebehhh la kan... tu belum aku mintak duit ko kan... so baik ko hantar aku.... bukan x leh g sendiri, tp klu semua2 aku buat sendiri, habis dia jd laki nak buat aper kan??? sesekali nak la gak aku manja2 mintak hantar sana sini...hehehehehhe... bukan jauh pun... subang parade de butik mothercare...

masalah aku skrg, x tau nak pilih yg mana satu.. dulu aku ada entry pasal mothercare ni, tp skrg bila aku tgk balik website nya, da x de la design stroller yang aku minat ... da habis ker ha?

aku takut gak kat butik subang parade ni x de byk choice sgt... bercinta la pulak aku nak suruh laki aku hantar g mid valley ker.. KLCC jgn harap la kan... dah la laki aku tu kerja shift, da cuti x mcm org biasa... leceh la pulak... oh... one utama ada lah... ha, one utama leh g...

baru sat ni aku tunjuk kat dia stroller aku nak beli... sku suruh dia pilih, mana 1 yg cun... semua aku tunjuk dia kata x cun... ceh... lantak ko la.. sok aku beli, ko gak yg pakai... selalu pun memang gitu...

antara 3 ni yg mana 1 cun? ada stroller thomas tau, tp anak aku prmp la, thomas tu more to lelaki...

Mothercare Jive Stroller - Sweetheart (RM279.00)
Fifi and The Flower Tots Stroller (RM339.00)
awatla dia x buat stroller BARNEY ker.. da tentu aku rembat utk DANIA

Mothercare Backspin Stroller - Red (RM299.00)

aku rasa, aku nak ambik yg ni kot... tp kena tgk la ada stok ke tak...., mothercare pun jd la, nak ambik mclarren rasa syg lak duit kan... bukan selalu g jln pun... takat g giant, tesco, campak je la anak aku dlm troley tu jer...

nanti klu aku jd beli, aku blog kan yer... klu senyap je tu, x jd la tu namanya...

No comments: