Pages

Saturday, November 29, 2008

:: KOLEJ PUNCAK PERDANA ::

Smlm aku g Kolej Puncak Perdana... kan aku da ckp, UiTM ni merata fakulti dia... kat selayang la, puncak perdana la.. puncak alam la... btw, puncak alam dgn puncak perdana, 2 tempat yang berbeza yer.. aku selalu confius, ingat dia 1 tempat... ni 1st time aku buat lawatan kat sini... kolej2 kat sini bentuk apartment.. memang apartment pun... tp aku x pasti la UiTM sewa atau beli aprtment2 tu...

ni antara contoh apartmentnya...
aku lupa la nama puan ni, aku pun lupa apa jawatan dia... motif letak gambar kat sini, sebab aku nak bg tau, dia baru beranak KEMBAR TIGA... tiga yer aku ulang... 2 lelaki, 1 perempuan.. dia kata kembar x seiras sebab 3 sarung katanya.. katanya lg, anak2 nya hantar ke rumah org, upah jaga RM700.00... pergh.... belanja anak skrg, korang tgk la... tu belum susu papmpers lg... so sapr yg belum kawin, atau belum dpt anak, korang start2 la ambik tahu.. kang sok da beranak, nak hantar rumah org, terkejut beruk lak klu korang dgr upah nya berapa...
kata puan ni lagi, dia de call agensi pembantu rumah... katanya, agensi tu menyarankan kat dia, klu nak ambik pembantu rumah kena 2 org, sebab takut x leh handle 3org kembar tu... btw, umur kembar tu baru 3 bulan.. dia beranak 06.08.08.. premature baby... 7 mths...
ni tok janggut cum big boss aku... dia tgh pot pet pot pet apa ntah, malas aku nak layan, aku ambik ajer gambo dia... hheheeh, tp dia x tau aku ambik gambo dia... klu tau, x tau la aku dia nak bt aper... dia senyum kot.... heheheheeheh

aku nak buat pesanan penaja ni.... korang baca tau, terutama kawan2 kat tmpt kerja aku skrg yer...

aku kan mula2 buat blg ni sajer2 je tau.. aku x sangka la ada gak yg membaca.. so bila aku buat suka2 tu, aku main belasah ajer nak kutuk bos ker, nak kutuk kwn ker, nak puji bos ker, nak puji kawan ker... so korang sok2 klu aku de terkutuk2 bos ker, terpuji2 kwn ker... korang jgn la sampai menyampai kat org atas yer.. korang anggap ajer la ni bahan gelak korang yer.. aku pun sajer je buat2 lawak, klu de yg terasa, aku mintak maaf yer...

walaubagaimanapun, klu aku nak melazer, aku tetap lazer kan... aku x kira.. heheheehe... ada yg da kenal "adik" aku, dan ada yg belum kan??? bila yek, aku nak tempek gambo dia kat sini?




No comments: