Pages

Friday, November 7, 2008

:: BERCUTI ::

Hai peep....

Ish... a few days ago, husband aku de hint2 nak bwk kami sekeluarga bercuti... tp dia x bg tau lak mana dia nak bawak... aku pun x de tanya2... lps tu aku terpikir, mana yer nak pergi... apa yg pasti budget kitaorg limited la... no no no overseas trip tu yg pasti la... mana ye patut aku bwk budak2 ni bercuti????


1. aku x nak ke pulau, since ia memerlukan anak2 aku menaiki bot utk sampai ke pulau tu... no no no.... kang de lak yg mabuk laut...

2. aku x nak ke air terjun, sebab air terjun biasanya terletak kat tgh2 hutan... aku de anak kecik la, aku takut klu2 de makhlus halus yg x dpt dilihat oleh mata kasar memasuki badan anak aku yg kecik tu

3. Aku nak ke pantai, tp no no no to PD... what for g pantai, klu pantai tu kotor...

mana ye harus sy pergi??? any idea????

No comments: