Pages

Friday, November 7, 2008

:: BABY POUCHES ::

I realy need this thing urgently... saper tahu mana nak cari??? knp? sebab, esok sedara husband aku de kenduri kawin... PIL aku da warning lastweek suruh dtg.. mcm mana aku nak lepak rumah org tu lama2 dgn ada anak kecik????

mmm... umur2 anak aku tu (3 months plus), masih lg kuat tido... mcm mana dia nak tido dgn aman kat rumah org kawin, dgn panas nya, dgn bising nya... i hope this thing can help la... rasa nya boleh kot... sebab baby akan tido dekat dgn kita... Sekarang ni, ALISYA tido masih lagi berbedung (swadle), siang dan malam... klu x berbedung, tido dia x aman sebab tgn dia asyik nak ke muka dan mata ajer, then tido dia terkujat2...

mana nak cari yer??? aku de jumpa 2-3 website yg jual ni.. tp klu nak beli online, ambik masa, lg pun design2 dia x cantik sgt la... mmm.....

some design yg aku jumpa, bila aku google

ni kat The Lil Caliph. harga nya RM179.00 mahal gak la...

ni kat The Baby Loft. Harga nya RM85.00, plain ajer.. x cantik (byk songgeh aku ni)

Baby pouches ni, x byk design yg dijual kat M'sia.. then design pun terhad... klu yg murah, biasa nya plain ajer la... tp klu google baby pouches ni kat satu dunia... wah... mata aku jd juling.. giler sekejap nak pilih design yg mana.... geram ajer.. awat kat m'sia x nak jual design2 mcm tu????

eh.. mana nak dpt ha? aku nak cepat ni? saper tahu sekitar shah alam atau klang, kedai mana de jual??? bg tau aku...

No comments: