Pages

Wednesday, June 8, 2011

:: ON LEAVE ::

Aku cuti hari ni... Melarikan diri dari meeting. Well, sejak dapat bos baru, hari rabu adalah hari yang sangat tidak dinanti-nantikan, sebab kami akan meeting setiap hari rabu. Memandangkan kawan separtner aku cuti seminggu, dan bos kecik aku pun tak ada, moh la aku melarikan diri. Sekali hari ni tak jadi meeting, sebab tak cukup corum, ganti esok, matik la aku... Hahahaha...

setiap hari bangun tido pagi-pagi, aku cuba mempositive kan diri sendiri, hahahah aku rasa aku macam orang giler da, cuba menceriakan diri sendiri, tapi hakikatnya, makan dalam wooooo.... Aku tak tau la berapa bakul orang tua ni da dapat sumpah seranah anak buah dia... Ko bangga la ko da kerja 20-30 tahun, tp ko tau tak, 20-30 tahun ko kerja, banyak tu la orang da sumpah seranah ko tau tak...

On positive note, well, atleast aku dapat kerja dengan orang giler ni, yang semua orang pun takut kalau dia ni jadi bos orang lain... So aku dan kawan-kawan sepejabat antara insan " terpilih " la bekerja di bawah dia... Hahahahaha... So orang yang tak berkerja di bawah dia, agak rugi la, sebab tak dapat merasa sendiri pengalaman mendapat arahan berubah-rubah dari semasa ke semasa... Hahaha... Kalau dia bagi arahan, tahan sehari, da cukup baik la tu... Kang pagi dia suruh buat mcm ni, pukul 10 panggil balik, suruh buat cara lain pulak... Bengong aku dan kawan-kawan... Aku rasa, kitaorang ni menjadi bahan ujikaji dia. Agak-agak cara ni tak berkesan, dia tukar cara lain. Kalau la cara tu dapat bertahan 1 hari pun da cukup baik, aku cakap ko... Btw, nak mintak maaf la kat kawan-kawan yang tinggal sebab kena ttend meeting, (kalau la jafi meeting), well atleast, baru sekali ni je pun aku melarikan diri, ada orang tu setiap kali meeting pun tak nampak muka... #tet#

Da, aku tak reti da nak komplen apa lagi, sebel rasa dada kenang kan bos giler ni, meh nak share gambar dengan korang, gambar aku setiap kali lepas meeting, jom main scroll-scroll, nak tak?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"
.
.
.

.
.
.
.
".
"
.
"
.
".
.
".
.
".
.
.
.
.
.





Note: sorry tak tau macam mana nak centrekan align dot dot tu...

- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: