Pages

Wednesday, June 8, 2011

:: HARTA SAYA ::

Created with PhotoShake iPad



Ni la harta-harta saya, yang saya ada, yang nak saya banggakan. Tapi sebenarnya jauh disudut hati, aku selalu rasa takut, rasa risau dan bermcama-macam lagi la... Lebih-lebih lagi, bila dapat komen-komen kata comel anak ko, cute anak ko, cantik anak ko, sejujurnya aku rasa sangat takut dan insaf.

Takut, sebab zaman sekarang ni macam-macam, dengan kes-kes rogol, kes keldai dadah, kes bunuh sebab cinta ditolak, kes sakit kena buatan orang... Takut wei kalau kenang-kenang. Sihat ke anak aku sampai besar? Berjaya ke anak aku besok besar? Pandai ker? Melawan ker? Derhaka ker? Oooiii, macam-macam aku pikir... Dalam masa yang sama, takut jugak, kalau ada yang kecik hati, jauh hati dengan aku, kalau ada anak yang istimewa ker, mintak maaf la... Macam aku cakap, ini je la harta yang aku ada, harta yang aku nak bangga-bangga kan.. Saper yang tak de anak lagi, mungkin akan rasa, alah, asyik cerita anak ajer, well apa yang aku boleh cakap, aku doakan korang ada rezeki untuk menimbang cahaya mata sendiri, then u will know the feeling yourself...

Ok, aku da ngantok, siap tertido-tido, selamat malam semua, esok aku kerja kerja balik..

No comments: