Pages

Monday, May 30, 2011

:: HENLEY TUNIC ::


From The Poplook



So far da collect 5 colour. Kalau boleh nak collect semua color, sebab baju ni best dan selesa sangat.







First-first aku beli color kelabu, tu adalah 1st edition henley keluaran diaorang. So jahitan sangat-sangat tak kemas. Tang kedutan kat dada tu memang tak kemas LANSUNG. Even lepas 2-3 kali cucian, jahitan kat tepi baju tetas... Nasib baik ada mesin jahit, so aku jahit balik.

Walaubagaimanapun, aku tak pernah serik, sebab aku suka design, material kain dan service dari thepoplook. Mana ko nak jumpa kedai online yang ko beli hari ni, esok confirm sampai? Cakap, kalau ada bagi tau aku.... Aku nak try shopping kat situ lak... Somemore, postage dia free regardless the amount you pay. Sometimes ada kedai yang offer free postage, tapi with a minumum purchase such as above RM200 ker, RM250 ker....














Then, lepas tu aku beli lagi 2 henley, color purple dengan kelabu gelap.This time, quality dia is much more better... so Bila the next arrival of henley ajer, aku terus rembat lagi 2 which is orange and merah....













Actually ada banyak lagi color untuk collection henley ni, tapi biasanya within 1 day dia da sold out. Jangan kata within 1 day la, kadang aku tengah shopping pilih-pilih masuk dalam basket, sekali bila nak checkout, dia kata, salah satu dari item aku tu da sold out....

So, next time kena pikir cepat yer!

- Posted using BlogPress from my iPad

1 comment:

Kancilbiru said...

oo patut sy tak sempat nak grab...heheh...