Pages

Thursday, February 11, 2010

:: YG PELIK PREGNANCY KALI NI ::

  • Gigi aku tak berdarah lagi... Kalau dulu, mesti gigi/gusi aku berdarah bila gosok gigi. Sekarang da tak de pun. Agaknya kalsium aku cukup kot...

  • Aku tak muntah2... dulu pun tak muntah2 jugak, tp bila gosok gigi mesti muntah angin atau air... skrg ada jugak, tp tak la seteruk dulu kot

  • lagi apa yek? oooooo..... jerawat... ye jerawat mencanak2 naik kat muka... *tipu* tak de la mencanak2, tp adalah sebiji dua.... knp yek?

  • ken*** kontor la... dulu tak pernah mcm ni, tp skrg kerap la.. kejap ok, kejap tidak. bila dia dtg, aduhhhh sakit.... aku lak susah nak minum air, klu bukan waktu mkn... aku lak dok opis yg ber ekon kiri kanan dengan suhu 20  darjah celcius... sejuk2 mcm tu, mana aku nak haus.. tulang2 sakit ada la..
note: x sabar nak tunggu sebulan lagi (bulan2 kritikal a.k.a 1st trimister)



5 comments:

Eliss said...

pertambahan ahli baru nampak..syoknya buleh cuti panjang 2 bulan nanti..hehehe

Dania's mummy said...

ko tak nak joint aku ker?

Luvvvvv said...

mesti boyyy....

MamaZana Baharum said...

anak laki le tu kalau rasa lain je... hihihi...

Unknown said...

biasalah Dayah..setaip pregnant tu lain2.. sama2 doa mana tahu kali ni baby boy mcm saya...