Pages

Thursday, February 11, 2010

:: STOK DA ADA ::


Ni hari tu, saper yang nak benda ni, da ada da stok nya kat IKEA tu... G la terjah IKEA untuk mendapatkannya. Aku da dapatkan aku punya. Seorang kwn aku baik hati belikan untuk aku. Walhal aku acah2 ajer, maklum la aku tak bg pun duit kat dia siap2. Aku ckp, bila2 g ikea, klu nampak benda ni tolong belikan. Aku ckp lg kat kwn tu, klu tak de duit, inform kat aku je pun tak per... Tak sangka pulak mlm bila hari tu dia pergi sana, dia siap2 belikan utk aku da kwn opis aku. Terima kasih la ye kak yam (sorry kak yam, jual nama...;-). susah payah dia bwk dalam keta. x muat kat bonet ko benda ni.

Pada yang kirim kat aku tu, maaf la yer. Aku tak la pesan sekali kat kak yam, maklum la, aku pun tak bg duit kat dia siap2, lagi pun pesan da lama. Mungkin kak yam lupa kot... sorry yek...

Anak2 aku seronok dapat main benda ni... Tapi pada aku la, kecik benda ni. Anak aku 2 orang main pun da siap gaduh. Tapi kapur IKEA, seyessss bagus giler... kapur tu aku da beli siap2 masa pergi dulu tu.. aku bengong g bayar jugak kapur tu, walhal da tau blackboard tu tak de. So kebetulan aku de kapur ikea yg color2 tu dengan kapur biasa yg beli kat kedai stationery. memang lain la quality dia...

So misi minggu ni adalah main cikgu2 dengan DANIA... alphabet capital letter da master, tinggal alpahet small letter ajer... tu pun certain huruf la dia x master. macam b dengan p dengan d.... tu la huruf2 yg biasa dia confius... aku stress nak kenal kan dia no ni.... klu ikut sequence 1-10 tu kenal la.. klu aku tunjuk random nombor, dia tak boleh recognise la... tak pe la slow2.... tapi klu slow2 sgt, mcm mana nak jd sifu calculus ni....






No comments: